Google Partner

Olemme ansainneet toiminnallamme Google Partner-tunnuksen. Yritykselle voidaan myöntää Partner-tunnus, kun se on täyttänyt tietyt ehdot. Näitä ehtoja ovat mm.

  • Pitää suorittaa hyväksytysti tietyt mainontaan liittyvät pääsykokeet, jotta saa AdWords-sertifioinnin.
  • Omien asiakkaiden yhteenlaskettu AdWords-kulutus on oltava vähintään 10000 dollaria viimeksi kuluneiden 90 kalenteripäivän aikana.
  • Pitää myös osoittaa Googlelle omien asiakkaiden mainostilejä hallinnoimalla, että hallitsee Google-sertifiointikokeissa käsiteltävät asiat ja maksimoi asiakkaiden kampanjoiden tehokkuuden.

Partner-tunnus osoittaa, että olemme toimintakykyinen, asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja noudatamme Googlen parhaita toimintatapoja.

Ei riitä, että nettisivut ovat näyttävät ja toimivat, elleivät asiakkaat löydä sivuille. Meillä on keinot, kuinka saat varmasti uusia asiakkaita! Ota yhteyttä ja kysy lisää, niin suunnitellaan juuri yrityksellesi sopiva mainospaketti.

Hakusanamainonta

Hakusanamainonta Arttu ArojokiHakusanamainonta tarkoittaa tekstimainosten ostamista hakukoneisiin eli maksullista Internet-mainontaa. Verkkonäkyvyyttä voidaan parantaa esimerkiksi Google AdWords- sovelluksen avulla. Tällöin määritetään yrityksesi toimintaan liittyviä avainsanoja, joilla ihmiset tekevät Google-hakuja. Mainokset näkyvät luonnollisten hakutulosten yläpuolella (kuvassa rajattu punaisella) sekä alapuolella ja maksat vain siitä, kun joku napsauttaa mainostasi, et siitä, että se on näkyvissä. Mainoksen hinta määräytyy mm. sen mukaan, kuinka korkealla mainos näkyy listauksessa ja kuinka kilpailtu kyseinen hakusana on. Huolellisesti tehdyllä ja suunnitellulla hakusanamainonnalla saadaan uusia asiakkaita todella paljon.

Tavoitat hakusanamainonnalla ostopäätöstä tekemässä olevat ihmiset. Voit kohdistaa mainoksesi esimerkiksi avainsanojen, paikkakunnan tai ajan mukaan. Jos yritykseksesi toimii vain paikallisesti, niin mainoksia ei kannata näyttää kaikille suomalaisille, vaan kohdentaa mainokset ainoastaan tietylle paikkakunnalle.


displayDisplay-mainonta

Google Display-verkosto on yli miljoonan verkkosivuston, videon ja sovelluksen ryhmä, jossa mainoksiasi voidaan näyttää. Mainonta voidaan toteuttaa kuva- tai tekstimainoksina ja mainos tavoittaa Display-verkostossa yli 90% internetin käyttäjistä. Myös Display-mainonnassa maksetaan hakusanamainonnan tapaan vain klikkauksista eli pelkkä näkyvyys ei maksa mitään. Mainosten kohdennettavuus on huippuluokkaa, voit kohdistaa mainokset näkymään tietyillä sivustoilla, tiettyjä aiheita käsitteleviin sivuihin tai tiettyihin kohderyhmiin. Display-mainonnan avulla voit kohdistaa mainoksesi näkymään esimerkiksi seuraavilla sivuilla: YouTube, Iltalehti, Ilta-Sanomat, MTV3, Suomi24, Tori, Taloussanomat sekä Oikotie.

Remarketing eli uudelleenmarkkinointi

uudelleenmarkkinointiUudelleenmarkkinointi mahdollistaa sellaisten ihmisten tavoittamisen, jotka ovat käyneet sivustollasi aiemmin. Mainoksiasi voidaan näyttää heille silloin, kun he käyvät muissa Google Display -verkoston sivustoissa. Vaikka ihmiset poistuisivat sivustostasi tekemättä ostosta, uudelleenmarkkinointi mahdollistaa potentiaalisten ostajien tavoittamisen heidän selatessaan muita verkkosivustoja ja näyttää heille houkuttelevia viestejä tai tarjouksia, jotka rohkaisevat heitä palaamaan sivustoosi ja tekemään ostoksen. Sivuille saapuvista ihmisistä vain noin 3% on valmiita ostamaan heti, uudelleenmarkkinoinnin avulla tavoitetaan loput 97% ihmisistä.

facebook

Facebook ja sosiaalinen media

Onko yritykselläsi jo Facebook-sivut? Facebook tarjoaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia yrityksesi mainontaan ja tuotteiden esittelyyn. Olemme toteuttaneet mm. verkkokauppoja ja lukuisia mainoskampanjoita Facebookiin. Ota yhteyttä, niin katsotaan kuinka tavoitat uusia asiakkaita Facebookin kautta.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin keskustellaan tarkemmin

Vietämme 10. juhlavuotta

Haluatko tietää lisää?

Soita numeroon 020 734 2800 tai jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä.